Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  

Dostawa i instrukcja odbioru przesyłki

KOSZTY PRZESYŁEK

- przy przedpłacie przelewem opłata 19 zł przy zamówieniu na kwotę poniżej 400 zł brutto

- przy pobraniu (zapłata kurierowi) opłata 22 zł przy zamówieniu na kwotę poniżej 400 zł brutto

- 0,00 zł przy zamówieniu o wartości powyżej 400 zł brutto

Koszt doręczenia przesyłek zagranicznych paczkowych i paletowych ustalany indywidualnie.


INSTRUKCJA ODBIORU PRZESYŁKI

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone i oznakowane "OSTROŻNIE SZKŁO" jednak zdarzają się przypadki uszkodzenia towaru w transporcie. W celu zapewnienia ochrony Odbiorcy i Nadawcy paczki oraz uzyskania możliwości późniejszego wyegzekwowania od Przewoźnika odszkodowania za zaistniałe szkody, zalecane jest sprawdzanie podczas odbioru stanu przesyłki i ewentualnie spisywanie protokołu uszkodzeń.


Czynności przy odbiorze przesyłki:

1. Pokwitowanie Kurierowi odbioru paczki poprzez złożenie podpisu na liście przewozowym.
2. Zatrzymanie Kuriera na czas skontrolowania stanu przesyłki.
3. Sprawdzenie czy opakowanie na zewnątrz nie ma widocznych uszkodzeń.
4. Otworzenie przesyłki i zbadanie czy produkty nie są uszkodzone mechanicznie (stłuczenia, zarysowania, odkształcenia itp.) oraz czy ich ilość jest zgodna z zamówieniem.
5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności ilościowej należy poprosić Kuriera o sporządzenie protokołu uszkodzeń i odnotowanie w nim wszystkich stwierdzonych nieprawidłowości.
6. W przypadku ewentualnego zauważenia uszkodzenia zawartości przesyłki po odjeździe Kuriera, Odbiorca może zgłosić ten fakt Nadawcy i Przewoźnikowi i ma prawo żądać ponownego przyjazdu Kuriera w celu spisania lub uzupełnienia protokołu.
7. Protokół jest sporządzany w dwóch egzemplarzach: dla Odbiorcy i Przewoźnika.
8. Odbiorca po otrzymaniu protokołu uszkodzeń proszony jest o niezwłoczne przekazanie jego kopii (pocztą elektroniczną, listownie) Nadawcy przesyłki.
9. Nadawca paczki telefonicznie lub pocztą elektroniczną uzgadnia z Odbiorcą termin dostarczenia nowych produktów oraz datę odbioru towaru uszkodzonego.
10. Nadawca na podstawie sporządzonego protokołu uszkodzeń występuje do Przewoźnika o odszkodowanie za wyrządzone straty.