Ta witryna korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  

Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE I ZWROTY

1. W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy o przesłanie pocztą elektroniczną na adres: stanislaw@lumina.sklep.pl informacji o ewentualnych wadach produktu w celu ustalenia toku dalszego postępowania: zwrotu wyrobu, wymiany, naprawy.

2. Kupujący może w ciągu 14 dni od daty zakupu odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Zwrot produktu (produktów) powinien nastąpić w możliwie najkrótszym czasie, nie później niż w terminie 14 dni.

3. Aby zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy) należy przesłać oświadczenie pocztą elektroniczną na adres: stanislaw@lumina.sklep.pl podając numer zamówienia lub faktury i wskazać produkty do zwrotu. W razie wątpliwości można skorzystać z poniższego formularza lub skontaktować się ze Sprzedawcą w celu uzgodnienia zwrotu. Kontakt: Stanisław Bartnik, tel. 605 24 98 27, e-mail: stanislaw@lumina.sklep.pl.


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży

Dane Sprzedawcy:

Lumina Stanisław Bartnik
ul. Upalna 1A lok. 84
15-668 Białystok
e-mail: stanislaw@lumina.sklep.pl

Dane Konsumenta/Kupującego:

Imię i nazwisko ..................................................................

Adres ................................................................................

Adres e-mail …..................................................................

Telefon ...............................................................................


Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży następujących produktów:

...........................................................................................

(nazwa produktu, ilość)

.….......................................................................................

.….......................................................................................

 
Zamówionych dnia: ............................................................

Numer zamówienia: ............................................................

Otrzymanych dnia: .............................................................

Numer faktury: ..................................................................


.........................................................................................
(data i podpis Konsumenta/Kupującego)

 
4. W celu ułatwienia procedury zwrotu, zmniejszenia kosztów i utrudnień dla Kupującego, Sprzedawca może odebrać zwracany towar własną firmą kurierską, uzgadniając z Kupującym termin i miejsce odbioru.

5. Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy Kupujący ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu, chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował Kupującego o konieczności poniesienia tych kosztów.

6. Sprzedawca po otrzymaniu zwrotu towaru zgodnie z art. 32 ust. 1 zwraca Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

8. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia płatnego przy odbiorze, Sprzedawca zwróci się do Kupującego o wskazanie numeru konta bankowego do dokonania zwrotu należności.